17 Eylül 2014 Çarşamba

Çocuk Haklı Beyler :)


Kısa bir süre önce Defne Nil yanımıza elinde bir kağıtla geldi. Çok ciddi bir ifadeyle anlatmaya başladı. Kağıda telefon resmi çizmiş ve üzerine çarpı işareti koymuş. Oyun odasının kapısına yapıştıracakmış. Artık babası ve ben onunla beraber oyun oynadığımız zaman, odaya telefonla giremeyecekmişiz. Bu bir kuralmış!!!

Çocuk sonuna kadar haklı.

Tam bir şey yaparsın mail gelir. Aman cevapsız kalmasın. 
Olmadı anlık bir bildirim gelir, biri yorum yazar.
Ömer'i işle ilgili ararlar.
Bir arkadaşımız whatsapptan bir şey sorar.
Ay bir fotoğraf çekeyim ınstagrama koyarım derim, ve o telefon elimizden düşmez.

Sonra ne olur 
Başlanan oyun, okunan kitap bölünür durur.

Sonuçta bizim oyun odasının yeni kuralı. Cep telefonu giremez. İçeri girerken kurallara uyacağımıza dair,  her birimiz için hazırlanan o dört tane yuvarlak kağıda imza atmamız gerekiyormuş. Kapıda bantlanmış bir de kalem var. Çok bürokratik takılıyoruz :)

Sevdim bu kuralı 
Ulaşamazsanız merak etmeyin diye yazdım :)




O 5 niye ters çocuuum :) 

4 yorum:

Feza Kıral dedi ki...

super.. gercekten de cocuk cok hakli... biz de boyle bi kural getirsek evde iyi olacak besbelli...

ayak izleri-sevgi dedi ki...

aklını seveyim defne nil.. bazen biz büyüklerin kurallara sizden daha çok ihtiyacı oluyor..

pelin arin dedi ki...

Defne'm yaa :)

Seyhan dedi ki...

Feza kurallar gerekiyor bazen . Katta o telefon onlar uyuyana kadar kapansa en güzeli olur bence..

Sevgi aynen ilk bir kaç gün odaya telefon sokmadım bak şimdi yine başladım :(

Pelin zeka küpü doğurmuşum :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...