1 Eylül 2014 Pazartesi

Eldivenden bebek yapalım mı?


Tamirden gelen bilgisayar yazılmayı bekleyen birikmiş konular.. Hadi başlayalım..

Okulların açılmasına 15 gün kaldı. Ve biz tatilde pek çok aktivite yaptık. Kızlar daha çok park bahçe gezmeyi tercih etiler, ama evde de keyifli zamanlar geçirdik. Daha önce bahsettiğim gibi. Bu tarz tüm malzemeleri içinde olan faaliyetleri çok seviyorum. Ekstra bir şey almanıza veya bulmanıza gerek kalmıyor.

Bu etkinlikte eldivenden bebek yaptık. İçinde 4 adet eldiven dikiş malzemeler, pamuk, ve stiçkerları var. Defne Nil her zamanki gibi, kardeşinin öğlen uykusuna yatmasını beklemeden başlamak istedi. Bu durumda Zeynep Lâl ile çalışmak biraz zor oluyor. Göreceğiniz gibi kendisi olayın ortasına dalmak sureti ile bizi engelliyor :) Önce kutudan çıkan açıklama kağıdını okudu. Sonra beraber yaptık. Dikme kesme işlemlerini ben yaptım. Pamuk doldurma ve süsleme işlemlerini Defne Nil. Çok adil bir paylaşım oldu.

Evde küçülmüş yada kullanılmayan eldivenlerle de yapıla bilinecek çok keyifli bir etkinlik..
Yok ben eldivenlerimi ziyan edemem dersen 4M Türkiye'nin hazır setlerinden alabilirsin...





etkinlik yaparken masada hep bir çay var .. ama hep soğuk :)


Yavaş yavaş şekilleniyor..



Bittiiii..

4 yorum:

annesiningülü dedi ki...

ayyy çok şirin ♥

Seyhan dedi ki...

Di mi :) Öptüm

Aslıhan Karaaslan dedi ki...

Çok tatli. Ne kadar güzel bir blogunuz var. Iyi ki sizi keşfettim :)

Seyhan dedi ki...

teşekkürler :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...