22 Eylül 2014 Pazartesi

Etre Belle: Çocuk dostu güzellik merkezi.

Kuaföre saç kesimine gitmem gerekiyorsa. Pedikür manikür gibi bakım işlemlerini epeydir ihmal ettiysem. Ya da cilt bakımı yaptıracaksam çoğunlukla hafta sonu randevu almayı tercih ediyorum. Kızları babalarına bırakıp biraz kendime zaman ayırmak iyi geliyor. Benim gibi pek çok kadının sorunu olan bakım işlerini çocuklarla beraber yaptıramamak. Çocukları birilerine bırakmak zorunda kalmak ve mecburiyetten bu işleri hep ötelemek.

Etre Belle Güzellik Merkezi bakımını ihmal etmek istemeyen ama çocuklar yüzünden hep erteleyen anneleri düşünerek merkezini çocuk dostu haline getirmiş. Geçen hafta oyun köşesini ilk test edenlerden biri biz olduk. Zeynep Lâl'le beraber Etre Belle ev sahipliğinde Les Naturelles Türkiye 'nin bizim için düzenlediği cilt bakım uygulamasına davetliydik. Zeynep Lâl oyun oynarken, ben güzellik uzmanı İdil hanımın Les Naturelles ürünleri ile yaptığı cilt bakımının keyfini çıkardım.

Etre Belle güzellik merkezi daha önce  gittiğim ve çok memnun kaldığım bir yerdi. Okumak isterseniz TIK 

Çocuk ve anne dostu güzellik merkezini denemenizi öneriyorum. Artık güzelleşmek için bahane kalmadı :) 

Adres; Tütüncü Mehmet Efendi Caddesi, Kaptan İhsan Sokak, Sefa Apartmanı B-Blok No:5 Daire:3 Göztepe/İstanbul
0216 302 87 78
0532 579 07 00
nursen.aktaran@gmail.com
www.nursenaktaran.com

 http://instagram.com/etrebellebeauty_system






Hiç yorum yok:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...