19 Eylül 2014 Cuma

Kavanoz Boyayalım mı?



Doymadım doyamadım faaliyet yapmalara ben :)

Artık resim yapmak, oyun hamuru oynamak, parmak boyası bizi kesmiyor. Her gün farklı bir şey, daha önce hiç yapmadığı bir şey yapmak istiyor. Düşün taşın yerli yabancı kaynaklara bak. Malzemeleri ayarla zor iş yani :)

Sevgili Özlem'in ınstagram sayfasında süsü püslü mutfak erzak kavanozlarını görünce, hadi bizde kavanoz boyayalım dedim. Akrilik boya, boş kavanoz, boyama işlemi için sünger, süslemek için etiketler ve stampalar evde tüm malzemeler vardı.

Kavanozu fırçayla boyamadık. Defne Nil'in tabiri ile süngerle pıt pıt boyadık.. İlk kat kuruduktan sonra ikinci kat o kuruyunca süsleme kısmına geçtik. Nasıl dikkatli çalışıyor ifadeye bakın. Tam bir görev adamı :)

Yine bir şaheser yarattı :) Çok şükür okullar açıldı etkinlik arama bulma işi birazcık azalacak.






Aktivite bitti.
Yaz bitti.
Anne bitti.
Yaşasın Okul :)

4 yorum:

ayak izleri-sevgi dedi ki...

defnemin aynısından bizim evde de var.. bütün gün kreşte doymuyor faaliyete.. daha arabaya biner binmez "annecim bu akşam napıcaz" diyor..bu kavanoz boyamayı sevdim.. bizde yapalım..
sevgiler..

Seyhan dedi ki...

bu çok kolay bir etkinlik hemen yapın boyaması kuruması 1 saat sürer :)

Jale güney sun dedi ki...

Güzel bir etkinlik olmuş. Elinize sağlık

Seyhan dedi ki...

Teşekkürler beğenmenize sevindim 💙💙

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...