23 Eylül 2014 Salı

Saç dökülmesinin çözümü var mı ?


Saç bakımı kadınlar için önemli bir konu. Hamilelikle başlayan ve durmaksızın devam eden saç dökülme sorunum var. Yani 6 küsür yıldır saçım dökülüyor. Kel kalmadığıma şükretmeliyim galiba :)

Oldum olası uzun saçı kullanmakta sorun yaşadım. Düzenli fön çektirmek, yada kendim çekmek gibi şeylerle uğraşamadım. Çocuklar var diye değil. Önceden de böyleydim üşengeçlikte zirveye oynarım :) Saçlarım uzunken hep topla çık yapardım. Dönem dönem çok kısa kestirdim. Kısa saçın rahatlığı bambaşka.

Bir süredir katlı kesim omuz hizasında bir saçım var. Modeli kullanırken saç maşası ile dalga vermem gerekiyor. Şekil verirken saç köpüğü ve deniz tuzu spreyini düzenli kullanıyorum. Yaz boyunca deniz, havuz, güneş ve şekillendirme ürünleri ve ısıya maruz kalan saçlarımda yıpranmalar oldu. Banyoda kullandığım saç kremi dışında ekstra bir ürün kullanmıyordum, o da çok yeterli olmuyordu. Evde kullanılmayı bekleyen HC Haır Care Complex  vardı. Ve kullananlardan çok olumlu yorumlar okuyunca bende hemen başladım. Biraz üşengeç bir yapım var ve  bu tarz şeyleri hep ihmal ediyorum. Aslında ihmal edilecek bir durumda yok. Saçını yağla, biraz masaj yap, boneyi tak bekle. En az 45 dakika olmak kaydıyla saçta kalması gerekiyor. Ardından banyo. Sabaha kadar bekletme seçeneği de var ama ben çok deli yatıyorum. Her yer yağ olur diye o seçeneği denemedim :)

Ürünün içerisinde onlarca bitkisel yağ ve vitamin var. Bazıları nem veriyor. Bazıları boyunu uzatıyor, güçlendiriyor, canlandırıyor. Adı üstünde komple bir bakım sağlıyor. Kullanım şekli haftada iki gün. Saçım kısa olduğundan az bir miktar yeterli oluyor. Temiz ve kuru saça uygulanıyor. Saçta şekillendirici ürün köpük jöle olmaması gerekiyor. Saçı yıkarken yağdan arındırmak zor olmuyor. Bakım sonrası elinizi saçınızdan çekemiyorsunuz. Yumuşak ve parlak. Henüz dördüncü kullanışım. Kullanıcı yorumlarına göre, dökülmeyi engelleme etkisi bir şişe bittikten sonra daha net görülüyormuş. Ama yumuşaklık ve parlaklık hissi, ilk kullanımda bile çok başarılı. Kullanıcı yorumlarında saçı hızla uzattığı yazıyor. Uzatmasına gerek yok. Dökülmesin yeter :)  Bu şişe bittikten sonra buraya dökülme ile ilgili yorumumu ekleyeceğim. Ama ürün şimdiden yumuşaklık ve parlaklık için benden tam not aldı.





4 yorum:

Özlem Nazlı Gürses dedi ki...

Saç dökülmesi için size Organix'in dökülme karşı şampuanını öneririm. Tamamen durdurmuyor ama %80 azaltıyor. Dökülmeyi durdurmak için doğum kontrol hapını ezip suyla ya da yağla karıştırıp saç derisine sürenler varmış internette okudum bu kullanıcı yorumlarını. Ve tamamen durduyormuş. Henüz denemedim ben ama düşünüyorum.

annesiningülü dedi ki...

kokusu da güzel üstelik ;)

Seyhan dedi ki...

Merhaba Özlem,

Doğum kontrol hapını bana çok ünlü bir markanın temsilcisi tavsiye etmişti. Bazı kadınlarda yan etki olarak tüylenme yapıyormuş. ve saça sürülünce yeni saç çıkarmasını sağlıyormuş. kendisi de dönem dönem kür şeklinde yapıyormuş. Denemekte fayda var. Organix'i duydum bir arkadaşım kullanmıştı saçı çok sertleştirmiş doğru mu?

Seyhan dedi ki...

Evet Baharcım hoş bir kokusu var. Ağır değil

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...