30 Ekim 2014 Perşembe

Neşe Erberk'le Tursil Power Jel Blogger Buluşması..




Geçtiğimiz günlerde Med Partner Müge hanım tarafından Tursil ve marka yüzü Neşe Erberk ile gerçekleştirilen bir blogger buluşmasına davet edildim.

Neşe Erberk İlkokulunda yapılacak buluşmaya, katılmayı çok istememe rağmen Defne Nil'in okul çakış saati ile çakışınca gidememiştim. Bu durumda Neşe hanımın '' Tursil ile mükemmel temizlik'' ve annelik tecrübeleri hakkında çok keyifli geçtiğini düşündüğüm sohbeti kaçırdım.

Fakat Müge hanım o kadar düşünceli ki, buluşmaya katılamasam da ürünleri denemem için tarafıma ulaştırdı.

Çok sık hatta durmaksızın çamaşır yıkanan bir ev düşünün işte o ev bizim ev :) Ve bol bol leke :) Tursil Power Jelimi yarıladım bile.

Tursil power jel hem renkli hem beyaz çamaşırlarda kullanılabiliyor. Bu ekstra bir kolaylık sağlıyor. 
Yeni yoğunlaştırılmış sıvı formülü ile suda anında eriyerek kalıntı bırakmıyor. Çocuk çamaşırlarında kalıntı kalmaması benim için ekstra önemli bir özellik. Ve lekelerde çok başarılı. Kokusu çok güzel ve uzun süre kalıcı. Kısacası vadettiklerini yerine getiriyor. Denemenizi öneririm. 


Katılamasam da buluşma daveti ve hediyeler için Müge hanıma çok teşekkür ediyorum.



Hiç yorum yok:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...