21 Aralık 2014 Pazar

Afillikitap Yeni Yıl Çekilişi ... KAPANDI

Yeni yıl hediyesi olarak hazırladığım ve şurada bahsettiğim Afillikitap'ım geldi. Çoğu cep telefonundan çekilmiş fotoğraflar olmasına rağmen, görüntü kalitesi çok başarılı. Ben bayıldım eminin annem ve babamda çok mutlu olacak :)


Afillikitap'la tanışmak ve kendi foto albümünü hazırlamak isteyenler için bir çekiliş düzenlemeye karar verdik.  Bir kişiye İnstagram fotokitabı  hediye ediyoruz. Çekilişe katılmak isterseniz yapmanız gerekenler çok basit.

  • Bu siteye katıl butonundan blogu takibe almak. Ve Facebook sayfamı beğenmek..
  • Afillikitap'ın sosyal medya hesaplarını takip etmek. Facebook  ve İnstagram 
  • Ve son olarak bu postun altına yorum bırakmak.
Son katılma tarihi 31.Aralık 23:59

Bol Şans







ilk kazanan arkadaş iki haftadır bana dönüş yapmadı. Çekilişi yeniledim 
Kazanan: Nazlı Gazezoğlu 
stavasoglu@gmail.com bana ulaşmanı rica ediyorum . 


11 yorum:

Dimpleinlove dedi ki...

Çok isterim ♡ bloga thedimple olarak katıldım.
facebook.com/thedimplee
ve instagram da da thedimplee olarak sizi ve afillikitap ı takipteyim.
sevgiler :)

Gulcin Tandoğan dedi ki...

Sanırım şartların tümünü yerine getirdim. Foto-deli biri olarak can-ı gönülden talibim benim olsun :-) ssevgiler

sihirlimavi dedi ki...

Merhaba,
Sihirlimavi adıyla sizi ve firmayı GFC, facebook ve instagramdan takipteyim, bu aralar yapmayı planladığımız bir albümü belki de sizin arıcılığınızla hayata geçiririz :)

Bu arada ben de çekilişlerime bekliyorum hepinizi :)

Sevgiler...
worldsameworld@hotmail.com

HASİBE CENGİZ dedi ki...

Merhaba :)

GFC: Hasibe Cengiz
Facebook takibim: Ahmet Hasibe Cengiz
Instagram takibim: Hasibe Cengiz
hasibecengizkarakuzu@gmail.com

AdanınAnnesi dedi ki...

Şartlar tamam :) en çok bana bol şans diliyorum :)

naz dedi ki...

bütün şartları yerine getirdim.gerisi şansa kalmış.Herkese bol şans ama en çok da bana bol ŞANS.
nazligazez@gmail.com
Nazlı Gazezoğlu

defne dedi ki...

her şeyi yaptım, kah cepten kah karşımdaki bilgisayardan :)) defne adı geçenler benim :)) ne güzel hediye, çok harika ;)

hayal dedi ki...

çok isterimmm çok güzelmiş şartlar tamam sadece instagramım yok
sevgiler
altasmetal@hotmail.com

defne dedi ki...

acaba ne zaman belli olacak??

Seyhan dedi ki...

Merhaba kızım hasta çekilişi yapacak fırsatım olamadı. şimdi yaptım .. Kazanan postta

defne dedi ki...

geçmiş olsun

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...