1 Aralık 2014 Pazartesi

Hayatın Paylaşılabilir Hali...

Yeni yıl havasına girdik mi? Ben çoktan girdim. Hatta hediye fikirleri araştırıyorum.

Geçen hafta anneme gitmiştim. Annemin buzdolabının üstü torunlarının ve kızlarının fotoğrafları ile doludur. Hep gözünün önünde olsun diye oraya asmış. Ama kareler o kadar eski ki, Zeynep yeni doğmuş. Defne Nil küçücük. Diğer kuzenler yine çok küçük. Anneme gidince nostalji yapıyorum diye Instagram hesabımda bu kareyi paylaştım.




Bu fotoğraflardan sonra annemlere yeni yıl hediyesi olarak, yeni fotoğraflarla bir ''Torunlarım'' foto kitabı hazırlamaya karar verdim. Benim kızların fotoğrafları bende hazır. Ama Arda ve Can'ın fotoğraflarına ulaşmam, seçmem zor. Ablamlara söyleyeceğim, onlar bilgisayardan, telefonlar, sosyal medyaya dağılmış halde olan fotoğrafları bulacak, ayıklayacak ve seçip bana gönderecekler. Bende bu ablalar varken bu dediğim bu yıla değil, gelecek yıla yetişmez :)


Sonra biraz araştırınca Afillikitap'ta benim işime yarayacak bir uygulama olduğunu gördüm bir albüm hazırlayıp bu albüme fotoğraf eklemeleri için ''Arkadaşını davet et '' özelliği ile arkadaşlarını davet ediyorsun. Onlarda senin oluşturduğun albüme kendi bilgisayarlarından fotoğraf ekleyebiliyorlar. Böylece benim Can ve Arda'nın fotoğraflarını bulma ve ayıkla işimi ablamlar yapacak.Kendi çocuklarının fotoğraflarını kendileri seçip, benim albümüme ekleyebilecekler.

Ben Defne Nil ve Zeynep Lâl'in güncel fotoğrafları ile bir albüm oluşturup kendime düşen kısmı yapıp topu ablamlara atıyorum. Tek kitapta 4 torun süper olacak..



Ayrıca Afillikitap'ta pek çok tema ve tasarım var. Ayrıca Instagram ve Facebook fotoğraflarından da foto kitap hazırlayabiliyorsun. Ben beceremem dersen online destek alabiliyorsun. Yok hala yapamıyorum dersen, senin için hazırlıyorlar.  Daha ne yapsınlar :))

Yeni yıl hediye fikri arayanlara duyurulur..





2 yorum:

Makyaj Tavsiyem dedi ki...

Merhaba canım blogunu yeni keşfettim ve takibe aldım ben de bloguma beklerim sevgiler :)
makyajtavsitem.blogspot.com.tr

Seyhan dedi ki...

Hoşgeldin 😉 geliyorum bende

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...