10 Aralık 2014 Çarşamba

Hele Bir Madalya Alma :)

Yazılacaklar birikti yine :) 

Önceliği Defne Nil alsın. Tarihe notum var. 



Defne Nil 2 ay önce cimnastiğe başladı. Aslında 1,5 yıldır okulundaki beden öğretmeninden yönlendirme alıyorduk. Mutlaka cimnastiğe verin çok yetenekli diyordu. Geçen sene eve yakın bir yer olsun diye Ataşehir civarındaki yerlere bakmıştık. İçimize sinen bir yer bulamamıştık. Ayrıca Zeynep çok küçüktü, Getir götür işi zor olacaktı. Hafta sonu olursa bizi bağlayacaktı. Nasılsa yüzüyor, cimnastiği sonra yapsın dedik. Ve biz bu işi öteledik durduk.  


Ben profesyonel bir yer olsun istiyordum. Ama neresi olacak bilemiyordum. İmdadımıza Özlem yetişti. Ege Bahar'ın Türkiye Cimnastik Federasyonu'nun Kartal'daki tesislerinde kursa başlayacağını, aklına hemen Defne'nin geldiğini ve bizim içinde yer ayarladığını söyledi. Hemen tamam dedik. Zaten deneme dersine gidince, benim daha önce gezdiğim yetersiz ekipmanlı. Kendi salon olmayıp özel okul spor salonlarında çalışan ve malzemesi iki minderden ibaret yerlerle arasındaki farkı hemen anladık. Antrenörler çok profesyonel yaklaşımları ve disiplinleri bariz farklı. Ve iki ay önce cumartesi pazar birer saat olarak başladık. İkinci ay tamamlanınca antrenörümüz bizi hafta içi grubuna çekti.

Defne Nil gerçekten de bu konuda yetenekliymiş. Keşke 1,5 sene beklemeseymişiz :( Şuan iki senedir devam eden öğrencilerle aynı seviyede ders görüyor. Çok istekli ve heyecanlı, Büyük bir keyif alıyor. Hafta sonu grubu nispeten çok rahattı. Ya Ömer, ya ben götürüyorduk. Zeynep Lâl evde birimizle kalıyordu. Kitap okumak için bir saatim oluyordu. Bakınız yukarıdaki fotoğraf :) 

Ama hafta içi  grubuna geçince, salı ve perşembe derse yetişebilmek için okuldan 1 saat erken almak zorunda kalıyorum. Evden 15:30 civarı çıkmak gerekiyor, bu durumda Zeynep Lâl 'i öğlen uykusundan uyandırmak zorunda kalıyorum. 17:00 de ders başlıyor. Çıkış 18:00 tam trafik saati eve gelmemiz 19:30 u buluyor. Uykusu bölünen iki numaram dönüş yolunda uyuyakalıyor. Defe Nil yorulduğu için spor sonrası zaten uyuyor. bu durumda gece uykuları kayıyor. Ayrıca kurtlu popo Zeynep Lâl 'i salonda zapt etmek için 3 saatlik spora eş değer bir performans gösteriyorum :) 


Yarışmalara hazırlanacakları zaman antrenmanlar haftada 4 gün olacakmış.
İşte o zaman P&G ın şu reklam filmi aklıma geldi.
Hele bir madalya alma kemiklerini kırarım :) 








3 yorum:

Feza Kıral dedi ki...

ne guzel, hayirli olsun. Kartal bize de cok yakin. Nehir'in de hevesi var, anne beni cimnastige gonder diyip duruyor ama henuz cok kucuk gibi geliyor bana... kac yastan basliyor bu kurslar ?

Seyhan dedi ki...

3 yaş canım evede yakınsa başka yer düşünme bile bence

defne dedi ki...

ben de önceki yazılarda değil bunda duygulandım, hadi bakalım ;) ben de cimnastikçiydim küçükken ve çok iyiydim, ama annem hastalanmışım sık sık, bıraktırdı. zorluklar zor ama keşke devam edebilse defne ;)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...