11 Şubat 2015 Çarşamba

6 + 2,5

Evet Seyhan.. Tahtaya 100 kere, ben kötü bir anneyim. Ben kötü bir anneyim yazacaksın :)

26 Ocak geçeli iki hafta olacak daha yazmamışım. Instagram sağ olsun iki fotoğraf koyduk bitti gitti. Ama ilk göz ağrım ihmale gelmez. Bloga notumuzu alalım.

Defne Nil 6 yaşında. Benim minik kızım büyüdü. Bir elin parmaklarını geçti yaşı. Ne ara oldu bilmiyorum. Ama zaman çok hızlı geçiyor.

Bonus kafam 8 şubat itibari ile tam bir 2,5 luk :)

Çok şamatalı, gürültülü, bol bol kavgalı ama çokça sarılmalı öpüşmeli günler yaşıyoruz. Zaman hızla akıp gidiyor.

Defne Nil'in büyük parti hayali bu sene güme gitti. Babası tam doğum günü zamanı 9 günlüğüne yurt dışına gitti. Babasız partimi olur dedik, yapmadık. İyi bir karar olmuş. Çünkü tüm dost ve akrabalar bireysel partiler yaptı :) Daha çok pasta, daha çok mum, daha mutlu Defne Nil..

Bir numaram, prensesim seni çooook seviyorum. İki numaram çok kömiksin iyi ki yapmışım seni :)



Peri'li ve Arda'lı parti 


Ege Bahar'lı parti


Teyzoşlu parti


Kuzen Arda'lı parti






2 yorum:

annesiningülü dedi ki...

Defne Nil mutlu yaşların olsun kuzum ♥
2 numaralar hakikaten komik ama :D

Seyhan dedi ki...

Sağol Baharcım öpüyorum hepinizi 🙏🙏😘😘😘

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...