4 Mart 2015 Çarşamba

Mutluluk Sebebi :)



Telefonuna yapışık yaşayan sadece ben değilim biliyorum :)  Sürekli elimde ve benimle olan bir şeyin, baktığımda beni mutlu etmesi gerekir diye düşünüyorum. Bu durumda iş ekran koruyucularına ve telefon kapaklarına düşüyor. Sevimli süslü püslü kapaklar yerine, kişiye özel tasarlanan kapakları daha çok seviyorum.

Kızlar büyüdükçe kapaklar yenileniyor. Zeynep Lâl daha bonus bile değilken yapılmış bir kapaktan sonra, yeni telefon kapağıma kavuştum. Sana Kapak Olsun'u duymuşsunuzdur. Kullanıcı dostu bir sistemi var, tasarımı yapmak çok kolay. İşin zor kısmı hangi fotoğrafı kullanacağına karar vermek oluyor.

Tasarımı yapıp siparişi verdikten bir gün sonra ürün elime ulaştı.Çok hızlı  gönderim, baskı ve malzeme kalitesi ile çok memnun kaldım. Bu tarz bir ürün yada kişiye özel hediye arayışında olanlara tavsiye ederim.

Bu işten memnun kalmayan Defne Nil oldu :) Ben büyüğüm benim üstte olmam gerekirdi diye sitem etti :))





4 yorum:

annesiningülü dedi ki...

bayıl bayıl bayıldım bu kapaklara ♥
bende sipariş veririm ki hemen

Şafak KaradenizKilimcigöldelioğlu dedi ki...

çok güzel olmuş güle güle kullan canım

MÜGE KÖKLÜ ATİK dedi ki...

Çok güzel olmuş:) resim seçmek 1 günümü aldı:))))

Seyhan dedi ki...

Sağolun arkadaşlar çok sevdim bende 💜💜💜💜🙏🙏🙏

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...