16 Nisan 2015 Perşembe

#Biota Lansmanı..

Cumartesi günü sevgili İlknur'un daveti ile Queen Hotel'de Biotalab ürünleri lansmana katıldım. Biota bünyesinde yer alan tüm markaları yakında tanıma fırsatı bulduk. 

Saç bakım ürünlerinden, bebek ürünlerine, %100 bitkisel ve doğal içeriğe sahip gıda takviyeleri, saç uzatan sarmaşık özlü şampuan, hijyenik pedlere kadar pek çok markayı bünyesinde barındırıyor. Dökülme karşıtı şampuanını uzun süre kullandım. Kızlarda biobaby serisinin güneş kremini ve şampuanını beğenerek kullanmıştım. Eminim sizlerde markaya yabancı değilsinizdir. 




2002 yılında kurulan B’IOTA Laboratuvarları sağlık ve güzellik sorunlarına etkin ve uzun vadeli bitkisel çözümler üretiyor. 

Bünyesinde Bioxcin, Bioder, Bioblas, Biomen, Restorex Biobaby, Epinem ve Nutraxin gibi markaları barındıran B'iota sürekli yeni ürünler geliştirerek dünya markaları yaratma hedefine hızla ilerliyor. Yenilikçi ürünleriyle sağlık ve güzelliği bir arada sunan B'iota, doğanın sınırsız yararını sunduğu farklı bitkileri sentezleyerek en son teknolojiyi titizlikle bir araya getiriyor. B'iota'nın devrim yaratan nitelikteki markaları çeşitli sorunlara yüzde 100 bitkisel çözümler sunarken bu ürünler eczaneden markete, zincir mağazalardan parfümeriye kadar birçok noktada tüketiciyle buluşuyor.


Davet için İlknur'a hediyeler için biota ailesine teşekkürler.. 
http://www.biotalab.com/
http://www.ilknurundunyasi.com/




1 yorum:

ilknurundünyası dedi ki...

Canım iyi ki geldin, iyi ki seni tekrar gördüm.çok öpüyorum

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...