11 Mayıs 2015 Pazartesi

Tam Ağlayacağım, Bir Gülme Geliyor.



Benim gibi sulugözlü birinin ağlaması için çok sebep yok. Kızların anneler günü hediyelerini aldığımda da ağlamakla gülmek arası gidip geldim.

Zeynep Lâl'in elimi hiç bırakma anne notu ve kalpli çerçevesini aldığımda. ''Zeynep bunu bana mı yaptın? '' dedim. Göz yaşlarım aktı akacak. Ben yapmadın öyetmenim yaptı dedi. Aldı bir gülme :)

Defne Nil'in el izi ve kendi çizdiği iki resmi gördüğümde yine ağlamak üzereydim. Defne Nil Sana yurt dışı uçak bileti alacaktım ama param yetmedi, onun için bunları yaptım demesi. Ah Pegasus* ah bir ağız tadıyla ağlatmadınız ya ..

* Bilmeyenler için annenize bu anneler gününde indirimli uçak bileti hediye edin kampanyası :)

Ufak hediyeler, büyük mutluluklar. Annemiz ve evlatlarımız yanımızda olsun bu en büyük hediye..




4 yorum:

tokideki ses dedi ki...

Ahh bu cocuklar varliklari zaten bize en buyuk hediye ;) heleki o minik eller ile yapilan hediye herseyden daha cok degerli.

Oytunla Hayat dedi ki...

Ahhh bu çocukların vazgeçilmez dürüstlükleri :)))
Anneler günün kutlu olsun :)

Seyhan dedi ki...

tokideki ses, Oytunla hayat anneler gününüz kutlu olsun. İyi ki var bu çocuklar :) sayelerinde hem ağlayıp hem gülüyoruz :)

annesiningülü dedi ki...

ağız tadıyla bir duygusallık yaşatmıyorlar ya :D

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...