21 Ekim 2015 Çarşamba

Merhaba Blog Biz Dostuz ...

Merhaba blogum..

Son postu 16 temmuzda yazmışım. Yine ihmal ettim seni kızma bana..

Biliyorsun 2015 yazı bize çok iyi gelmedi. Yazmadım yazamadım yani. Güzel şeyler olmadı desek yalan olur ama 2015 yazı benim için hastalık ve kayıplar demek. Bol gözyaşı ve dua....

Canım teyzemi ve Yüksel amcamı kırk gün ara ile cennete gönderdik. Annem ve babam önemli ameliyatlar geçirdi. Özellikle babam çok korkuttu bizi. Artık bizimkiler ablamın merkezinde kalıyor. http://denizparkhuzurevi.com.tr/ Canım ablam iyi ki açmışsın burayı yoksa ne yapardık biz. Sağlıkla uğraşırken gözün blog falan görmüyor. İhmal ediliyorsun işte kızma yani.

Bu süreçte yanımda olup, beni dinleyen, arayan soran. Çok uzaklarda olup gelemeyen, ama ihmal etmeyen. Bir telefonumla gelen kızlara bakan. En önemlisi omzunda ağlayabildiğim arkadaşlarım iyi ki varsınız. Teşekkürler..


Gelelim güzel şeylere..

Zeynep Lâl 3 oldu mesela dillendi ballandı. Defne Nil paten kaymayı öğrendi. Gezdik tozduk, yedik, içtik. Tamam yeme kısmını biraz abartmış olabilirim, şiştikçe şiştim.Taşındık sonra yeni ev yeni umutlar dedik. Defne Nil 1. sınıfa başladı.  Bizi hiç üzmeden yıpratmadan, alıştı kaynaştı. ''Annem birde birinci sınıf annesi depresyonunu kaldıramaz'' dedi galiba :) teşekkürler bebeğim. Sonuçta bloga yazılacaklar birikti geri geldim. Merhaba blog hala dost muyuz?










8 yorum:

anne kaleminden dedi ki...

hoşgeldiniz:)

Keşke Gerçek Olsa dedi ki...

Blogun yeri hep başka değil mi Seyhan'cım.
Dilerim güzel günler seni bekliyor olsun :)
Sevgiler

Şafak KaradenizKilimcigöldelioğlu dedi ki...

hoşgeldin :) 2016 uğurlu gelir inşallah

pelin arin dedi ki...

hoşgeldin seyhan :) neler atlatmışsınız geçmiş bitmiş olsun hepsi..2015 kimseye yaramadı sanırım....

Bademle Buduk dedi ki...

tekrar hoş geldin seyhancım, umarım çok mutlu anılarını burada kaleme alırsın, beraber anılarımızın da olması dileklerimle,
sevgiler
elif

flzpink dedi ki...

Hoş geldin :) Daha aydınlık günleriniz olur inşallah...

Aile Albümü dedi ki...

Okullu kucuk hanimi da dillenen ballanan minik hanimi da yerim ben. Masallah onlara gulucukler eksik olmasin yuzlerinden.Normalde cocuklar beni mutlu ederdi ama simdi hormon kaynakli hayaller kurduruyorlar ilaveten.Sevgilerle^^

Seyhan dedi ki...

Hoşbulduk Anne kaleminden :)

Sağol Damlacım blogun yeri ayrı ihmal edilse bile :) Sevgiler

İnşallah şafakçım hepimize güzel şeyler getirsin ..

Pelincim 2015 ülke olarak kötü bir sene oldu sanırım. Herkesin memnun kalmadığı bir şeyler var

Sağol Elifçim inşallah beraber anılarımız çoğalır öpüyorum çook

Sağol Filiz 2016 güzel gelecek umarım ..

Hoşgeldin aile albümü çok sevdim blogunu .. ailenn 3. ferdi için tebrikler

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...