10 Aralık 2015 Perşembe

Hale Jale Bütün Mahalle...

Herkese Merhaba :) 

Fırsat buldukça yeni mekanları gezip kafe keşfi yapıyorum. Listemde gidilmeyi belleyen yerleri Leyla'ya gönderip  ''Leyla buraya gidelim mi? Bak şurası da çok güzelmiş, gitmeyeni dövüyormuşlar '' diyerek taciz edip onu da yoldan çıkarıyorum. Kendisi yoldan çıkmaya gönüllü orası ayrı tabi :) 

Geçtiğimiz günlerde henüz havalar bu kadar soğumamışken. Moda turu yapmaya karar verdik. Benim aklımda bir tane mekan vardı. Leyla'nın ''Seni bir yere götüreceğim, tabi yerini hatırlarsam çok eskiden gitmiştik :) '' dediği bir mekan daha eklenince iki yeni keşif için yola çıktık. 

Yazmaya ikincisinden başlıyorum. 

Kadıköy’ün en işlek sokaklarından biri olan Damacı Sokak’ta Viktor Levi Şarap evinin tam karşısında rengarenk dekorasyonu ile ben buradayım hadi gelsenize diyen ''Hale Jale Bütün Mahalle'' çok samimi minicik bir mekan. Hepi topu 4 masası olan mekanda, masaların isimleri bile var. Biz Suna ile oturduk :)

El yapımı tatlılar, ufak atıştırmalıklar, börek, kek ve çay kahve seçenekleri var. Mekana özel farklı dondurma çeşitleri de mevcut. Ben çok met edilen akide şekerli tarçınlı dondurmayı denedim. Çok başarılıydı. Havalar soğudu demeyin sizde deneyin :) 

Mekanın dekorasyonunda eski radyolar, rengarenk ayakkabılar, tavandan sarkan avizeler, taş duvarlar var.  Keyifli sohbetlere ev sahipliği yapacak neşeli bir yer. Tek dezavantajı lavabosu yok. İki bardaktan fazla çay içmeyin :) 

Hale Jale Bütün Mahalle
 Moda Caddesi, Damacı Sokak, No 3/A  Kadıköy














2 yorum:

Bademle Buduk dedi ki...

benim de gidesim geldi :)

Seyhan dedi ki...

Doğurmadan git Elif. Beraber gidelim :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...