7 Aralık 2015 Pazartesi

WMF Çocuk Seti Yeni Yıl Çekilişi..KAPANDI



Yeni yıl yaklaşırken bir çekiliş yapmaya karar verdim. Hediye için yine çok uzağa gitmeme gerek kalmadı :) Bizim şirketten WMF çocuk setlerinden iki miniğe hediye vermek istiyorum.

WMF Nemo Çocuk Seti 4 Parçadan oluşuyor.
Cromargan 18/10 Paslanmaz çelik Çatal, Bıçak, Kaşık, Küçük kaşık.
Eğlenceli renkleri ve küçük eller için kavramayı kolaylaştırıcı dizaynı ile yemek yemeyi keyifli hale dönüştürüyor.
Bulaşık Makinesinde yıkanabiliyor.


Hediye sponsorum WMF Türkiye ana partneri olan sevgili kocacığıma teşekkürler :) ERENİL 

Katılım detaylarına gelirsek.

Tek şart var blogumun izleyicisi olmanız, ve bu postun altına yorum bırakmanız.

Katılım 31 Aralık gecesi 00.00'da sona eriyor.

Çekiliş eş zamanlı olarak Intagram ve Facebook hesabımdan da devam ediyor olacak. Oradan da yarışmaya katılarak şansınızı arttırabilirsiniz. 

Herkese bol şans..

Sevgiler...

Seyhan


Kazanan: @betulemirrr ve @berenin_annesii 
👏

27 yorum:

AdanınAnnesi dedi ki...

Tabiki buradan da katılıyorum :)
İnşallah biri Ada'nın olur :)

AdanınAnnesi dedi ki...

Tabiki buradan da katılıyorum :)
İnşallah biri Ada'nın olur :)

Nebiye Yirmibeşoğlu Yenigül dedi ki...

Katıldım ☺️☺️

Küçük Kaşif dedi ki...

Ben de katıldımmm:)nurgulyrk@gmail.com

pelin arin dedi ki...

katıldım :)

Bolyanağın annesi dedi ki...

Katıldım, şimdiden iyi yıllar :)

pervin dedi ki...

katıldım. gfc: pervin

Özlem Karataş dedi ki...

Merhaba,
GFC de ozlemm kullanıcı adıyla takipteyim.
esrakrgzl@hotmail.com
Sevgiler:)

yeliz dedi ki...

merhaba tabiki bende şansımı deniycem cetinkayayeliz@hotmail.com

cangz dedi ki...

GFC:cangz adıyla takip ediyorum.
emnklc@gmail.com

Reyhan dedi ki...

Merhaba bloğunuzu takibe aldım sevgiler 😊

Nurcan Erdoğan dedi ki...

Katıldım inş

Canan Durak dedi ki...

katıldım kızımın şansına

gozde gurbuz dedi ki...

Katıldım. Kendime bol şans☺️ Gurgozde@gmail.com

Ayşe dedi ki...

Merhaba
GFC adım Ayşe
Çok cici hediye :)

Ayşe Yersiz
lezzetkesfi@gmail.com

KUMRAL28 dedi ki...

Merhaba :)
GFC: Kumral28
feride28@gmail.com
feride ismailoğlu

umut sukran dedi ki...

merhaba
gfc umut sukran
sevgiler
umutsukran22@gmail.com
umut sukran

Saliha Temiz dedi ki...

merhaba
GFC . saliha temiz

harika hediyeler bayıldım

saliha temiz
salihatemiz@hotmail.com

Sosyete Pazarım dedi ki...

oğlumun şansına katılıyorum. bol şanslar

selda akçay adı ile takipteyim.

selda akçay
sosyetepazarim@gmail.com

ceylis dedi ki...

ceyda çakmak
muhlisceyda@hotmail.com
canım oğlumun şansına hadi hayrlısı =)

muhliscakmak dedi ki...

Katıldım 500.takipiyim =)

Muhlis ÇAKMAK
cydmuhlis@hotmail.com

Pınar Berber dedi ki...

Merhaba ,blogunuzu takipteyim instagramdanda paylaştım
emreelifduru2010@gmail.com

kirpik kiz dedi ki...

ben de şansımı deneyeyim :) kampanyainsani@hotmail.com

kirpik kiz dedi ki...

gfc: kirpik kiz :)

Gülay Berber dedi ki...

Merhaba, Gfc den profil ismimle takipteyim
sevgiler
demetx@gmail.com

özlem gül dedi ki...

merhaba..özlem gül olarak gfc takibi tamam.çekilişinize son dakikalarda yetiştim sanırım. sevgilerimle mutlu yıllar dilerim

ozlemakingul@gmail.com
özlem gül

özlem gül dedi ki...

merhaba..özlem gül olarak gfc takibi tamam.çekilişinize son dakikalarda yetiştim sanırım. sevgilerimle mutlu yıllar dilerim

ozlemakingul@gmail.com
özlem gül

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...