5 Şubat 2016 Cuma

Scholl Velvet Smooth Express Pedi Deneyimi & FikriMühim

Geçtiğimiz günlerde, FikriMühim sayesinde yeni bir ürün deneme fırsatı buldum. Scholl Velvet Smooth Express Pedi, Elektronik Ayak Törpüsünü ve piyasaya yeni çıkardığı Elmas Taneleri başlığı


Kullanıcı yorumlarımı aktarma istiyorum ;


Bir çok kadının canını sıkan bir sorun. Ayak derisindeki kuruluk. Bunun için güzellik merkezlerinde yada ev ortamında epey zaman harcamamız gerekiyor. İki çocukla günlük koşturma içinde bu bakımları zaman zaman aksatıyordum.

Oysa Scholl Velvet Smooth Express Pedi, ayağımın temiz ve kuru olması şartı ile istediğim her an kullanabiliyor olmam çok pratik.  Mikro silindir başlığı ayak derinizin sertleşmiş alanlarına kullanmanız yeterli. Gerçekten de etkisi ilk kullanımda fark ediliyor. Kuru cilde uygulandığından ölü deriyi toz tanecikleri halinde soyuyor. Bakım sonrası ayaklarımı yıkayıp nemlendiricimi sürerek rutini tamamlamış oluyorum. Günaşırı veya her gün kullanılması tavsiye ediliyor. 

  • Ayak törpüsü yahut ponza taşına kıyasla çok çok pratik. 
  • Ayaklarımı suda bekleterek, işlem öncesi yumuşamasını beklemeye gerek yok. Kuru cilde uygulanıyor. 
  • Daha az güç ve zaman sarf ederek pürüzsüz bir topuklara kavuşuyorsunuz. 
  • Elmas taneli törpü etkisini kaybettiğinde yenisi ile değiştirerek ürünü kullanmaya devam edebiliyorsunuz. (3-4 ayda bir başlık yenilenmeli)
  • Farklı ayaklara farklı başlık düşüncesi ile.  Az-orta-çok sert olarak üç başlık tipi var. 
  • Canımı yakar mı? diye merak edenler için. Başlığın dönme hızından dolayı can yakıcı bir durum oluşmuyor. 
  • Aynı Ped, farklı başlıklarla tüm ev halkı için kullanılabilir.
  • Pembe rengi daha tatlı :) 

Ben üründen çok memnun kaldım.  @fikrimuhim ve @schollturkiye hesaplarından ve #32milyonayak ve #Selfeet etiketlerinden diğer kullanıcıların yorumlarını da görebilirsiniz.


Teşekkürler @fikrimuhim ve @schollturkiye 






Hiç yorum yok:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...